سیدجمال محمدی شهردار پیشوا اعتماد سازی و جلب رضایت شهروندان و مراجعین شهرداری را امری لازم و ضروری خواند و افزود: سرعت بخشیدن به صدور پروانه های ساختمانی
و راهنمایی متقاضیان باید مورد توجه مدیران و کارشناسان شهرداری باشد.
وی عدم آشنایی متقاضیان پروانه ساختمانی را از مراحل صدور آن یکی از دلایل اصلی تاخیردر صدور پروانه دانست و اظهار داشت: مدیران وکارشناسان شهرسازی بایددررفع این مشکل راهنمایی لازم را انجام دهند.
وی بیان کرد:به دلیل بالابودن متقاضی درحوزه شهرسازی و تاخیر در گرفتن استعلامهای لازم ازدیگر دستگاه های اجرایی در برخی موارد متقاضیان صدور پروانه ساختمانی گله مند هستند که باید در رفع آن تلاش بیشتری صورت بگیرد.
وی برقراری بهترین نحوه ارتباط با شهروندان را از سوی پرسنل شهرداری امری لازم و یکی از رسالتهای اصلی کارکنان شهرداری پیشوا دانست و بر توجه بیشتر مدیران و کارشناسان شهرداری به این مهم تاکیدنمود.
محمدی تعامل و همفکری شهروندان را در توسعه و آبادانی شهر امری لازم و ضروری دانست و گفت: مدیران و کارشناسان شهرداری باید در زمان مراجعه شهروندان به شهرداری در آگاهسازی آنها از قوانین و مقررات شهرسازی تلاش بیشتری انجام دهند.